Nieuws

Gemiddeld is niet meer genoeg. Gotogrow wil het verschil maken.
Met betekenisvolle merkpositioneringen, innovatieve proposities en ‘out of the box’ creativiteit. Want de wereld om ons heen transformeert in een razend tempo. Daarom is continu innoveren is een must om van waarde te blijven voor je klanten en de maatschappij. Bestuurders en marketeers zoeken hierbij creatieve hulp van buiten.
Gotogrow biedt bedrijven creatieve kracht om doelstellingen te realiseren en groei te pakken. Wij helpen je graag bij het scherp krijgen van je merkpositionering en bij het ontwikkelen van unieke proposities.

Een nieuwe trend, infographics

style="color: rgb(24, 24, 24); margin-right: 0px; margin-bottom: 1em; margin-left: 0px; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px; letter-spacing: normal; line-height: normal; ">Infographic als marketingcommunicatie instrument

Onderscheidend informatie overbrengen is een kunst. En daar maken wij werk van. Dit doen we door grafische vorm en inhoud in balans te brengen. Het ideale en laagdrempelige marketingcommunicatie instrument tegen “information overload” is een infographic. Een infographic, ook wel datavisualisatie genoemd, is niets anders dan op een grafische wijze uitgebreide informatie terugbrengen tot kernachtige visueel aantrekkelijke informatie.

Waarom een infographic?

Slechts 20% is wat er onthouden wordt na het lezen van tekst.

Onze hersenen sterk ingesteld zijn op visuele informatie (maar liefst 90% van onze hersencellen).

Gemiddeld 12% groei in ‘traffic’ na publiceren van een infographic.

Visuals worden 200% vaker ‘geliked’ op Facebook dan tekst.

Snackable maken van informatie.

Verschillende toepassingsvormen van een infographic:

Corporate brochure

Onderzoeksverslag

Boekpresentatie in Prezi 

Presentatie in Slideshare of Powerpoint

Financiële rapportages (kwartaal en/of jaarverslag)

Key performance indicatoren

Marketing & communicatie plan

Business plan

LAAT JE HIER INSPIREREN